måndag 2 november 2009

HUVUDVÄRK = SEGT INLÄGG



Ska skaffa sån när jag blir 14 , smäääxit , ja jag vet , haha xd nej men  , seriöst . ;oo




Jag är typ fett seg idag , ass trött , oh jag har grymt oooont i huvudet ,tror jag ska dö tyyp , känns så iaf , druckit typ 3 alvedon haha , yes , hoppas det går över annars ... 
aja skit samma , ska berätta vad jag gjort idag , har vart i skolan oh haft idrott oh gjort massa mer , ont i benen , haha , träääningsverk , i love it , not (a' 
Sen när jag kom hem vare typ gå ut med hunden sen stan med mamma , det var tråk , men jag behöve luft sååh , HAHA ! Men sen så kom jag hem typ , käka alvedon , somna & satte mig vid datan nyss typ .. 
Sen blirre vväll ut med hunden sen tv med mamma tror jag , jag kan inte äta någe idag , fett ont i huvve , men ja . 


Jag saknar min farsa typ ? ;oo mhhhhm ;o <3




kisses
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada