lördag 31 oktober 2009

Förbannad , yes i am -.-'



Typ samma bild hela tiden jag jag vet men jag orkar inte ta nya iaf inte nu....


Jag är fett depp just nu , för pappa ska åka imorrn oh han packar oh allt nu , får mig att gråta typ , för jag börjar tänka på allt som hänt mellan mig oh honom under våra liv typ , hm... ah men det är bah oh leva med det ;) .... 
Han åker ju iaf imorrn oh kmr hem om 10 dagar , men slut på deppandet . 


Jag har ju vart i norrköping idag och kollat på skor, och jag har fan inte hittat ett skit , fan vad jag blir förbannad typ ? ah men får se vad jag kmr göra .. mhm ... that's nothing to do bitch .
Haha , fyfan snart är det måndag oh slut på lovet , asså vafan snälla 10 dagar till ? please biiiiitch ? ;*
nej men , haha , jag har tråkigt , exakt  xdd . 
Ska duuuscha om 1-2 timmar typ , för jag har tråååkigt , tyyp . fast jag duscha imorse ? aja -.- får se, något annat hittar jag på nog,  mhm . 


Asså jävla biiitch , du ska veta vem du har att göra med , är så trött på dig ? har du inte fattat det ? det är fan bara att lägga av , GIVE UP GIRL ! seriöst , i mean it , du tror du kan fejka inför typ alla människor du känner ? haha trorru nt folk kmr på dig lr vad ? du kmr typ inte ha några vänner kvar men aja , sluta bara biiitch. 
Du skriver om mig & Jag skriver om dig.  


If you want a catfight , you gonna get one , i promise !
Jag kommer kämpa ! 


säg inte att jag är fjortis nu bara för jag skrev detta , som ni alltid gör ?


kisses & huges 

eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada