måndag 26 oktober 2009

It's love <3



Hihi gjort om bilden , blev ju fett söt typ (: hihi .


Asså jag har typ inte lagt in någe på as långe men jag har inte hunnit typ , hänt så mkt saker och jag har inte orkar .. men aja så blire ibland.


Aja , men jag ska iaf berätta vad jag gjort idag ah .. Först så vaknade jag kl 12 haha , inte alltid jag gör det men var väll as trött , men jag käka frukost direkt efter och så färga morsan håret på mig , samma hårfärg som förra gången , men mitt hår blev faktist ljusare , blev kär i håret haha nej men , för alla som inte visste det så ska jag spara håret till det bli låångt , låångt tjockt hår , i love it ;* Men sen efter att jag fräga håret så blev det städa rummet , sen data data data , mkt data haha xd nej men xd Sen snart om 1 timmme typ ska jag och mamma ner till stan kul kul , vi ska typ kolla runt lite och jag ska typ kolla på vinter jackor , och så ska jag köpa nya thights typ (: hihi , det ska bli nice , sen när jag kmr hem då ska det fixas lite mer och bara chilla :)


På torsdag blir det att la dra upp till sthlm och shoppa , ska ha vinterjacka , vinterstövlar blirre nog, några snygga wtf ;) och lite mer varmare kläder tror jag nog , lr ja vi får se , sen ska vi typ köpa massa massa & massa hund grejjer , halsband & mat & koppel & massa massa mer , haha xd , lol .

Men nu ska jag dra och sminka mig , sååå 


shaa shaa , see ya leater bitches <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada