fredag 30 oktober 2009

kvälls uppdatering



Onödig bild ? yes ofc . 
Men ah lite snabb uppdatering på kvällen , vad hände i stan idag ? 
I gonna tell you , mohhhaha , nej men , jag var ju som sagt på stan  med min mamma idag , hahah vi hittade inga vinter skor och jag får damp , men pappa är så snäll tyyp , haha , så vi åker upp till norrköping  på lördag , imorgon , alltså . :))) 
ILY you dad tiiep? haha , det var typ min korta uppdatering ? 
nej har lite kvar , det är ju fest nu oh såå ;o , så jag har fått 400 kr ;) 
Nice ? jaa , haha .


ha en riktigt myysig fredag era ostbågar ( hahahha wtf ? )
/
eennaporovic ;* <3 

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada