torsdag 29 oktober 2009

kvälls uppdatering



ah en liten bild ifrån sthlm resan , det var kul i sthlm , jag typ hittade nt några snygga vinterksor , venne vf men dem passade fan bara inte , lite sjukt men iaf , jag hittade en röd snygg vinter jacka som dessutom är super skön , haha , och ett par thights till , jag har typ 507219057810957 så många tights men jag köper nya hela tiden , undra vf ? beroende av att slösa pengar kanske ? hahah nej men seriöst ? Är inte jag lite onödig om jag köper typ 91325213451235 fast jag redan har typ ? lite onödigt men jag får leva med det . 


Vi typ käkade på nån restaurang i sthlm , det var typ okej mat , jag åt nån pasta med kebbab någon ting , hahaha lr ? vad hette den ? jag kommer inte ihåg + jag bryr mig inte + jag är trött . haha , mhm . 
Vi kom hem från sthlm runt typ näääär ? venne kmr nt iihåg och jag orkar inte berätta , haha jag typ är grymt trött och känner att jag fan snart kmr sommna . Så det är bäst att jag stänger av datan och grå oh lägger mig kanske ?


godnatt mina små & stora älsklingar 
/
eennaporovic

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada