fredag 30 oktober 2009

Rubrik lr vad ?



Shaaa shaa typ ?`nej men , jag har tråkigt , sitter här och tänker på livet , meningen med livet , på hur mkt jag måste göra , vf jag lever osv osv , det är så mkt jag tänker på , men jag vet inte hur jag ska få ner det till ord.
Jag har bestämt mig för att blogga mer , jag mår typ bättre av att skriva av mig känns det som ? venne vf , men iaf . 
Livet är verkligen upp oh ner . 
Jag har så mkt jag vill göra , förbättra mig själv men jag vette fan hur jag ska gå till väga , jag ska bli socialare , orka sitta hemma och deppa licksom . 
Jag har förlorat väldigt många vänner och skjutit alla runt om kring mig åt sidan , jag har inte orkat med , har bråkat med folk jag älskar bara för att jag vart så depp på sista tiden ? Jag vet att livet kmr bli bättre , jag vet lix det , men hoppet vet jag inte om det finns kvar ? Jag vill verkligen ändra på mitt liv & mig , så att det blir bättre, mest för min egen skull. För jag har kommit på hur mkt jag kan göra för att jag ska må bättre , jag har bara inte orkat , lr inte gjort någe åt det för att jag inte trott det ska funka , men jag ska börja om , jag ska börja tro , börja tro på att allt kmr bli bättre , börja kämpa , börja må bra helt änkelt. 
Visst det är inte så lätt men man kan alltid försöka ? lr ?


Aja , nu ska jag sluta skriva ner mina tankar haha , jag kan istället berätta vad jag ska göra idag kanske ? 
Jo jag ska typ hjälpa mamma och pappa hemma oh så , dra ut med mamma oh hunden på promenad , dra ner till stan för att leta efter vinterskor för typ 3 gången ? haha ja men jag vill ha vinter skor that's it ? Haha , yees . Sen ska jag väll bara ta det lungt , 


JUSTE , jag har glöm mt att berätta , på söndag åker min pappa till Serbien i 10 dagar , jag vet inte vf , jar orkar inte bry mig heller ? haha , men fan fan fan vad jag kmr sakna honom , aldrig vart borta från honom i 10 dagar ? Inte vad jag minns iaf , kmr ju sakna honom som sagt . 
Men ska bli skönt att jag , mamma & vovve får vara ensama i 10 dagar , så vi får ha lite ensam tid typ , snacka oh så , sen så kan jag oh mamma kanske åka  upp till sthlm nån gång i helgen nästa vecka , men det är bara kanske , för oh träffa henes kompis , annaras åker hon ner till oss . :) 


Det var väll typ allt jag hade oh säga ? NEEEEEJ! juuuste , det är fest hemma hos oss ikväll också för pappa ska ju till Serbien , & då kmr typ hans polare oh så ? Haha kul ska det bli , för stålmannen kmr som jag kallar honom , han är k00l_kille_39_ hahha yes xd men jag får alltid saker/pengar av hans polare , så det ska bli kul kul . Haha , men nuu var det allt , sååååå


hejdå älsklings människor typ ? hahaah
/
eennaporovic <3 ;*

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada