söndag 11 oktober 2009

Even if the sky should fall baby <3



Ah detta är min hund Jack the Ripple det borde alla veta vi det här laget haha xd , dock är denna bild typ 3 -4 månader gammal och han har blivit sjukt mkt större han växer ass fort (; xd Ja men iaf , 
Idag hade jag och pappa tänkt att dra ut till skogen med Jack vi ska typ gå runt i skogen sen ska vi typ fika och lite så , mysigt , alltid bra att va med pappi lite (: ihihih. 


Juste .. Glömt att berätta värsta roliga grejjen ju , haha , jo jag mammi och pappi har gjort om mitt rum , dock är det inte helt klart än för jag ska ha en tv bänk och lite små saker till , hihi , men det har blivit grymt mysigt, fint & fräscht. Kmr  nån /några bilder på mitt rum när jag orkar lägga in dem på datan . ;)


Vad ska jag mer göra idag då ... hm ... juuuuuste , Jag måste ju tvätta hunden , sen ska jag fixa mitt skriv bord för det ser ut som ett berg , hahah dock ska mammi hjälpa för jag är grymt laaat , men mammi är grymt snäll , hahah . :) Sen ska jag fixa lite mer med mitt rum tror jag hihi , tror nog att det var allt , orkar inte göra mer haha , det är ju trots allt Söndag ? Hahha . 


Men jag tror inte jag har något mer att skriv ,  kanske kmr mer senare men vi får se , Juste , ska hitta någon / försöka fixa ny design till bloggen själv , för den här är bara tillfällig och den är inte så snygg men den är okej men ska iaf ha en annan . 


byebye
Bitches 
puss&kram / ennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada