tisdag 13 oktober 2009

I miss you babe <3



Hejsan ;* Ännu en äldre bild på min hund , ja jag vet , jag är beroende av honom , men jag älskar honom så vad ska jag göra ? <3


Orkar inte berätta om allt jag gjort idag men iaf , det har vart skola , och slöjd jag gjorde klart mitt täcke / kudde till vovven och han älskar det , han har legat på den typ hela tiden , han har nt rör sig xd . Haha , mamma tyckte typ det var jätte fint osv , sen så idag har jag varit hos tandläkaren och jag slapp tandställning , men det är iaf sjukt äckligt när dem stoppar in sina sliskiga äckliga fringrar i min mun , euuh säger jag bara.. 
Aja jag är trött idag och jag orkar inte berätta mer.  


Jag vill färga mitt hår känner jag , haha blev lite sugen efter att Anniz färgade håret igår . hihi . Men jag färgar ju håret varje månad typ , men jag ska få min mamma tilllåta att jag får bleka mitt hår blont hos frisör men hon vill typ inte att jag sliter ut mitt hår . Ah , men jag ska nog få som jag vill . 




Det sved jävligt mkt när jag förlorade dig , allt som jag gjort för dig , du hade en speciell plats i mitt hjärta , det är bara bortkastat nu .. Det känns inte bra , Men jag försöker glömma det folk, säger att tiden läker alla sår , men inte detta , du var den av få personer jag kunde lita på till 110 % , men jag förlorade dig och det sved jävligt mkt , men jag vet att vad jag än gör så kmr jag aldrig kunna få tillbaka dig. 
Jag saknar dig . 
You was like, all i ever had . 




That was all , byebye bitches ;*
eennaporovic ;* ♥

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada