fredag 1 januari 2010

100101


Cha Cha bloggen.

SHIIIIIIIIIIIIIIT det är 2010 nu ?
Fan vad jag känner på mig att det här året kmr suga.
Jag vet fan inte varför det men det kmr bah suga.

Känns som mkt i mitt liv kmr sänkas, som att jag kmr gå låågt i livet. Jag orkar inte skriva ner allt jag tänker, och allt jag vill få ur mig, jag vill inte väcka dem känslorna, och panikångesten jag får när jag tänker på det.

Såh, jag hoppas sseriöst att ni andra kmr ha ett bra 2010.

Nytt år ~ Nya förhoppningar ~ Nya känslor ~ Nytt liv
- Och så mkt mera.


kyss
/
eennaporovic ;* <3


1 kommentarer:

Madicken on 1 januari 2010 kl. 14:54 sa...

Året kommer bli superbra!
Sköt om dig :)
Kram/Madicken

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada