söndag 3 januari 2010

100103


God morgon bloggen.

Lr ja det är väll inte precis en god morgon. Haha det började såhär igår kväll ;
Haha jag typ städade mitt rum, tog ut min gamla gamla gamla gamla data som legat i mitt rum i typ huuuundra år, sen så fixade jag mitt skrivbord dammsög och massa mer, + möblerade om också, Sen så blev jag ungefär klar vid tolv, tänkte what ever går och lägger mig precis vad jag gjorde, kunde inte somna så kl 1 drog jag ut med hunden i tytp 15 min för att få lite luft, kom hem, la in hunden i buren och försökte somna, sommnade inte förrns kl 2 så sov jag till typ 4 då höre jag att min vovve fick värsta kräkattackerna och eftersom att jag var ensam hemma från 9 på kvällen så fick jag panik och trodde hunden skulle kvävas, så jag gick såklart upp och kollade läget, han hade spytt, jag tog och städa upp spyorna och sedan gick jag och la mig igen, men jag tog hunden med mig, tyckte synd om honom så han fick hoppa i sängen med mig. Jag somnade på direkten, runt kl 7 hörde jag kräkattacker igen, huden hade spytt i min säng, jag gick upp bytte lakan och allt skit, och stoppade hunden i buren för jag orkar inte städa mer och sen gick jag och la mig i morsans & farsans säng eftersom att dem nt var hemma. Jag sommna och sen gick jag upp halv 11 och jag måste laga mat också, det suger verkligen kuk ;o Jävla piss dag / kväll / natt / morgon. åh...

Jag hatar att jag aldrig kan somna, samma jävla tankar som snurrar i mitt jävla huvudt jag är så jävla trött på det, men det finns fan inget jag kan göra åt det, inget hjälper, jag vill sova som alla andra, bara kunna lägga sig i sängen slappna av och sommna, jag önskar verkligen det var såå. JÄVLA BÖG ÅNGEST ! MAKE ME FREE BIIIITCCCCH !

åh jag är suuur.

Hejdå muuuhahhahahahahahamed.
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada