onsdag 6 januari 2010

100106


Chacha bloggen ;D

Förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag kom inte på någe vettigt att blogga om, haha xd.
Men idag ska jah färga håret, det kmr bli möööörkare, typ, tror jag, hoppas det ? Haha mhh.
Men jag orkar inte ha ljust hår mer, så det får bli möööörkt.
Sen ska jag väll typ inte göra något annat idag ?
Det blir till att ta det lungt..

Jag funderar på om jag ska lägga ner den här bloggen, för igår skaffade jag en annan blogg , blogg.se ;D , Men om den bloggen blir snygg så lägger jag nog ner den här. MAHAH. Nej men seriöst,
Vill ha en ny start på 2010, nytt liv, jag vill börja om från början.

Jag går fortfarande bredvid men halkar efter.

Chacha
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada