måndag 4 januari 2010

100104


Hej bloggen :)

Förlåt för att jag inte bloggat men jag orkade verkligen inte, kännde ingen blogg lust , i'm sorry.
Men jag har vart på stan idag, inhandlade hårfärg + två tröjjor som är likadana hahaha ? onödigt? Nej då.. + lite smink + nya lösnaglar ;D + vårdande body butters och massa saker.

Jag har gryymt ont i magen och huvudet, jag vaknade med ont , sen när jag skulle till stan gick det över lite, det gjortde fortfarande ont, men jag mådde lite bättre iaf, sen när jag kom hem så drack jag lite té för att bli varm och fick värsta krampen, 1 minut och så fick jag en ny kram, varannan minut fick jag kramp i magen och började typ skakaka, mamma sa åt mig att gå men jag ställde mig upp & gick två steg & efter det ramlade jag, jag bröjade få såå ont i huvudet så jag orkade inte kolla på ögonen, gjorde as ont, så vi åkte in till akuten och dem undrade om jag ville åka upp till E-tuna och sova på sjukhus så dem kunde se hur det blev med mig, jag vill verkligen inte sova på sjukhus I HATE IT , FUCKING HATE IT. Men sen så fick jag nån jävla värkmedicin och åkte hem, efter det har jag typ legat och druckit 3 liter té.

Nu orkar jag inte blogga mer,

Pussen <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada