söndag 3 januari 2010

Jag går brevid men halkar efter.


Hej bloggen.

Sitter och lyssnar på Melissa Horn och är allmänt depp, nyss kommit på att hon är sjukt brah <3.

Fan jag orkar inte livet, jag orkar inte lyssna på allt ni säger till mig ? Hur tror ni jag känner ? Fan jag pallar inte mera. Jag står inte ut mera. Har mått så jävla sjukt dåligt i typ 3 år nu. Fan ! Det finns gränser, hörtalas om det lr ? Haha, nej precis så som jag trodde.
Du bah står bakom min rygg och klagar, allt du säger till mig, fan fan fan, fattar du inte att det sårar mig ? Jag orkar inte mera. Jag har bara lust att börja skada mig själv igen, det känns om den ända utvägen, för jag vill inte ta livet av mig, för det finns fortfarande hopp inom mig att allt kmr bli bättre, men jag tror inte det längre finns något hopp. Att skada sig känns fan som det rätta just nu, att bara få slippa allt och njuta. Slippa alla tankar & allt klagande , fast efter kmr frågorna, Varför gjorde du så enna ? Varför lilla lilla enna ? Varför lilla gumman ? Men fråga dig själv ? Det är ditt fel att jag mår som jag mår, du kan göra allt bättre själv. Det kallas kärlek, kärlek, vet du vad det är ?
Försök förstå hur jag mår, jag orkar inte mmera, fatta det.
Leendet du ser på mina läppar, det kallas tillgjort, tillgjort leende det är vad det kallas.

Jag vill inte leva mer, orkar inte, kan inte, jag vill inte se , vill inte höra, vill inte lyssna, vill bara dö, jag vill inget mera, jag orkar inte, ingen jävla livslust, vet du vad det är ?
Jag vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, vill inte, VILL INTE !

Jag går brevid dig, men halkar efter dig, jag försöker hänga med, men jag fattar ändå inte, jag försöker rätta mig efter allt du säger, lyssnar på dina instruktioner & klagomål, men jag fattar ändå inte, det blir bara fel hela tiden, vad gör jag för fel ? Vad kmr göra dig nöjd ? Du hittar ju fan bara fel hela tiden, Jag orkar inte mera.
FATTAR DU ? JAG ORKAR INTE MERA!

Nej jag är inte emo fittor.

Hejdå
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada