fredag 27 november 2009

biiatchhess <3



En ny bild , yes it is bitches ;D


Idag är det fredag , fan vad kul. Har nt vart i skolan efter som det är baddag , och det hatar jag , bryr mig inte om vad folk anser, t.ex. att jag skolkar osv , det är ju mitt liv lr hur ? Så vf ens bry er om att jag inte går en dag i skolan lixx, men morsa till låter det so what ? 
Världen gå inte under ? Hahaha ! Men iaf , 
Ikväll blir det mysmysmysmysmys, kuligt.
Haha , jag vaknade typ 12 idag , så jävla nice typ, behöveds verkligen , känner mig så trött , ehm. 

Men jag orkar inte skrivar mer.




Porr i rumpan biatcheees
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada