lördag 21 november 2009

sexyy biiiaaaatch <3 ;*




Asså jag måste verkligen ta nya bilder känner jag , men det får bli en gammal bild , så.


Fett depp idag , undra vf ? Brukar inte va såå.. Men , ja. Bah och leva med det.


Idag så har iaf typ gått upp extra tidigt runt typ 10 , pallade inte sova mera , känndes fan bah konstigt oh fel , lol ? Vad äre med mig ? ;oo


Men iaf , sen så  typ var jag tvungen att gå ut med hunden , fast jag blev typ piggar av det , haha ? Sen så satt jag & kollade på tv , sen så satte jag mig vid datan och här är jag nu , jag typ lyssnar på musik och håller på , Akon feat. David guetta - sexy bitch . Haha xd 
Men får se vad jag hittar på idag , blir någo något, orkar inte bara sitta hemma och döö , lol. Men iaf, det blev ett kort inlägg , men jag skriver kanske mer kväll / senare om jag orkar / hinner . ;)




see you biiiatchesss ;) 
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada