torsdag 19 november 2009

måste du hålla på ?



Google bild idag , eenna veet , men eenna orkar inte ta nya kort , men det kanske blir till kvällen som jag tar nya kort , vem vet ?


Men iaf , Idag har det vart skola fett tråk som vanligt ? Jaa , jag hade glömt idrotts kläder vilket Anniz, Agnes & Rungthip också hade gjort så vi fick sitta oh typ hålla på med engelsaka , men det var helt okej i jämförelse med idrotten , haha. 
Men sen direkt efter skolan så drog jag och Ann-Lili hem till mig oh hämta pengar , sen till anniz så hämtade hon sin kamera typ så drog vi till stan oh gick runt lite typ , jag köpte två luktljus som luktaar vanilj , muuums . 
Haha , sen så typ drog jag oh hon till bibblan oh flummade lite typ ? xdd 


Men doftljusen kanske jag tänder ikväll myser till det lite oh tar kort ? vi får se , kanske gör det för jag är ensam hemma ikväll , mys med hunden oh datan kanske ? haha , lol jag är ? 
Jag ska ju mysa i sängen med datan ( jukka ) (a' , nej jag skojjah bah ? mhh. 
Men nu ska jag typ plugga på engelska läxan , lr jag ska läsa runt på lite ändra bloggar oh sen så ska jag väll plugga ? Lr ja jag vet it, det behövs iaf ? sååå. 


Hur ska jag kunna bära på denna hemlighet ? Värsta jävla klumpen i magen , och jag kan inget säga till någon , inget göra, fan vad trött jag blir på det. Jag orkar inte leva med detta lägre, bara berätta för henne, det är inte så svårt, jag pallar inte, jag älskar dig och så, men det har fan gått över gränsen, och du vet fan säkert inte inse att jag vet , så jävla irriterande, bara erkänn för jag pallar inte det längre, du älskar väll ändå mig ? lr ? Palla att du håller på såhär , du är borde fan ta oh växa upp, när till och med jag vet, som igentligen inte borde veta ? Jag vågar ju inte ens gå fram och berätta till den som personen det gäller , lr vågar och vågar , vågar gör jag vill , men jag vill inte , jag vill fan inte att mitt liv ska suga kuk liksom. 
Hoppas du fattar, annars är du en jävla idiot. 


loveu
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada