onsdag 25 november 2009

fjjjorttttiiiizzzzzzzhhhhhh



Tagit nya bilder , oh yes , fast jag orkar inte lägg in alla haha. 


Asså åhhh , jag är sjuk , mår inte bra av fläsk sprutan som vi fick , hatar den, ont i huvudet+ armen & har feber, kuuul, jo självklart, mhm. Så jag är inte i skolan idag och det var jag inte igår heller , lr jo , men sen drog jag hem , höll fan på att dö typ. 
Det har iaf vart tråkigt hemma, men ah bättre än att räkna matte iaf ?


Låt mig vara den jag vill vara, döm mig inte, jag sminkar,klär & beter mig hur jag vill. 
Det betyder fan inte att jag är fjortis. 
Let me be who i want to be bitch !


Blev ett kort inlägg men ah.




puss på rumpan 
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada