torsdag 5 november 2009

sluta hacka på mig kanske ?



Bild sen i somras jo jag vet , men , ändå lixx (: Arg hund ? xdd


Denna dag suger typ nästan , allt känns bah piss , oh alla hackar på mig i skolan , orkar fan inte ? Det är fan inte alltid mitt fel ? Jag får väll säga vad jag tkr & tänker utan att typ 5 st direkt hoppar på mig oh säger emot oh drygar ?
As jobbigt men jaa ... 


Men för utom allt det i skolan , så har jag vart på stan idag , med mamma , haha , jag köpte  en Hello Kitty smink väska , bara för att den var sååå gullig , och för att jag ville ha en ny , sen så köpte jag en svart kajal, Ögonskugga , Ögonskuggsapplikator ? långt ord mhm ... sen så köpte jag lila nagellack , oh mer brunkräm , oh en parfym , det luktar vanilj , höhöhöhöh <3  
Köpen blev ganska lyckade tkr jag , hittade det jag ville ha oh så. ..


Jag hatar&hatar&hatar&hatar&hatar detta väder , igår var det snööö , men nu är det fan reeeegn oh typ iskallt inte okej ! men aja .




Blöta & Kalla kramar 
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada