tisdag 17 november 2009

tiieptyska ? haha xdd





Det får bli en bild på Tysklands flagga bara för att jag ska ha tyska imorgon , haha ! 


Ah ska börja berätta om vad jag gjort idag ? visst... 
Det har vart skola idag as tråkigt , typ slöjd oh regn hela dagen , as tråkigt . 
Mitt hår var typ spikrakt imorse för jag platta det. Så fort jag kom till skolan så blev det ju as vackert , lockigt oh allt kan inte bli bättre nej , åhhh ! 
Men sen så vart det gå hem typ oh då satte jag mig vid datan , snackade lite med pappa om några saker , sen så typ vart det data igen , sen så blev det att plugga på tyska ord typ med mamma , hon hjälpte mig för hon kan tyska ? mhm , värsta lyx , hon kan lära mig mkt mer typ , haha xd 
Sen så efter det blev det data igen , oh nu skriva blogg , men snart ska jag stänga av datan innan jag får as ont i huvudet oh måst knarka alvedon oh shit , mhm , så snart blir ni av med mig , glada ? klart ni är bitches ! <3 


I know that you want to know the seccret but i just can't tell you , because , i don't no why ? 
It's just like ... 




hej hopp hundens snopp ( vad var det för något ? )
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada