måndag 16 november 2009

dina bilder <3




Bild från igår , hade tråkigt så tog typ massa bilder men orkar inte visa dem typ . Blir säkert nån annan gång lr aldrig ? xdd


Men iaf , jag känner mig typ fett sjuk idag , orkar typ inget , men ahh. 
Idag har det vart skola , fett tråk as jobbigt fikk fitt ont i huvudet , knarka alvedon vettu <3
Men sen efter skolan så var det lite datan , sen stakk jag iväg med pappa oh handla lite , sen när jag kom hem satte jag mig vid datan lite , snacka lite med beccah typ <3  det var typ allt jag gjort idag ? haha.




Beccah , det är jävligt sköönt att vi inte bråkar mera , oh det ska vi fan aldrig mer göra. 
Du är bäst kvinna fatta det <3 Har alltid gillat dig som person men har aldrig fattat vf vi bråka så mkt , men aja , 
älskardigkvinna !  




men ses
/
eennaporovic <3 ;*

1 kommentarer:

Anonym sa...

awie, gullunge, love u to!

and u are not fat and ugly?!

/Beccah

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada