lördag 28 november 2009

ily <3



Haha , mannen i mitt liv på bilden vafan.


Fan vad kul jag haft det idah ? ;o Fett mys ju , vakna runt 11,käka frulle sen så typ fixa jag mig, sen så drog jag, morsan & farsan till Lagar 157 , bah för att vi hade tråk oh visste nt vad vi skulle hitta på ;o 
Jag köpte 2 par leggings , Lila oh svarta , nice , sen så fikade vi lite där och sen drog vi hem , beställde pizza, sen blev det mys hemma , sen drog jag oh pappa ut med min bebis och sen så kom vi hem och då blev det data, och nu så sitter jah här ? (a'


Du vet att du är den ända, den bästa, den vackraste & den underbaraste,
Du är en speciell gåva från jorden, en speciell gåva till mig, yes you are.
And it's just you i love , and no body elese.


1 vecka
7 dagar
168 timmar 
Med dig
Fan vad jag älskar dig , helt sjukt. <3




pussen
/
eennaporovic ;* <3


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada