lördag 26 december 2009

091226


Shiiiiiit, hej bloggen, ;o.

Jag har haft så full upp så jag har nästa glömt bort bloggen ;o, men det är väll typ för att det vart jul oh så..
Men julen vart sjukt nice.. orkar inte berätta om hela... ( öhmm.. det kan bero på några saker.)
Men vill ni veta vad jag fick ?Here it kommer.. (svengelska ;D)

Hello kitty hörlurar
Hello kitty iphone skal till min iphone
Nytt internet , haha xd
Nån special "sittpuff" sjukt sköön, + rosa kan det bli bättre lr? inte.. Här kan ni hitta den;D http://www.fatboysverige.se/shop/viewArticle.asp?articleId=393&groupId=127
Massa smink
Hår acessoarer
Acessoarer
Väska
Nagellack + något till naglarna kmr nt på vad det heter
Plattång
Våffeltång
Massa olika pressentkort
Massa pengar.. kmr inte ihåg hur mkt,. orkar inte kolla ;D
Massa mysstrumpor
Ett par tofflor som man stoppar in i micron så blir dem fetttttt varma.. assss myyyys :D
Och så fick jag en rosa data mus med typ "pärlor" på ;D
Och så fick jag blååsapan, vill du veta vad det är ? http://www.onodigt.se/sport-fritid/11-blasapan-09866.html ;D
Jag tror inte det var något mer ? lr ? hm....

Det var nog allt..
Men jag orkar intee skriva mer nu så

Kyss <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada