söndag 27 december 2009

fan dig pappa.


Asså hej bloggen ;o

Shit.. idag vaknade jag kl 16:00 ;o Fyfan, seriöst ;o, liiiite sent ? Haha, jag la mig kl 3 igår , orkar inte berätta vf men ah..
Sen så typ när jag vaknade så gick jag ut med hunden med mamma, ;D för jag var seriöst tvungen att få lugt, hade dött annars.:D

Hör du inte rop efter hjälp ? Hur jävla länge tror du egentligen att jag ska orka lyssna på hur jävla mkt du sänker mig ? Det finns ingen plats mera. Jag är din dotter, glömmt bort det lr ? Och nej, jag bryr mig inte om att du blir så jävla full på kvällen, och sedan kalla mig för allt du säger, det är inte nån jävla ursäkt, försök att fatta det. Sen på morgonen när du vaknar så minns du inget, men jag minns, jag minns allt det du säger till mig, det sitter kvar, hur jävla lågt du kan gå, men du minns fan inget. Du dricker varje jävla helg förutom om du jobbar. Du sitter och snackar om att du har en annan brud, om att jag, din dotter ska suga din jävla kuk, säger man så lr när man är 44 och har en 12 årig dotter ? Nej jag tror fan in i helvete att man inte säger så. Du sitter och snackar om hur jävla fet jag är, om hur ful & äcklig jag är. Du sitter och säger att jag är en jävla hora ? Men vafan, vet du ens vad det är lr ? En hora är en kvinna som är prostituerad, betalar för sex, men det är väll fan knappast det jag gör? Du borde väll fan redan veta det lr? Nehe, nej juste du vet ju inte det. 
Du säger att jag ska dra åt helvete, jag frågar var det ligger, och du svarar mig, mellan din mors ben, jag blir så jävla äcklad, seriöst, det kommer hur min farsas jävla käft? Har du rätt att säga så till mig ? Nej det har du fan inte. Du snackar om att jag var ett jävla misstag, att jag ska åka in på behandlingshem, för det är endast då du kmr leva kvar med min mor, men vet du ? Jag tror hon också insett, att jag inte behöver bo på ett behndlingshem, att det fan inte är värt att ge bort sin dotter, för en man som trackaserar henne, hela jävla dygnet runt, fan fan fan dig. Men minut efter minut säger du att jag ska suga din kuk, tillslut blir jag så jävla förbannad att jag säger åt dig att jag vill fan inte suga din lilla jävla kuk, så svarar du att  " Nej , vafan i helvete ditt jävla fetto, min jävla kuk kan väll fan inte vara liten, för kolla på dig, du är ju så jävla stor och fet, hur fan ska min kuk ha vart liten ? Den är stor, annars skulle inte du blivit så jävla fitt ditt jävla missfoster, ditt jävla fetto, sett dig själv i spegeln lr ?" Och än en gång säger du åt mig att suga din kuk, fyfan minns du det här lr pappa ? Nej det är klart som fan du inte gör, för du är en jävla alkoholist, fyfan, men vet du ? Det är fan ingen ursäkt, jag skiter i om du inte minns, allt det här och mkt mera kmr ur din käft, ur din jävla käft. Jag kmr alltid minnas hur lågt du kan sjunka... Det är så jag kmr minnas dig pappa, som en jävla alkoholist, när fan kmr du inse att du är det? NÄR ?!?!?!
Det gör så ont , så jävla ont, både fysiskt & psykist, jag orkar inte mera, vafan vill du att jag ska göra, ska jag ta livet av mig för att du ska fatta, mitt liv suger, och det blir ta mig fan inte bättre utav dig.
Man burkar säga att vad än ens far gör mot en så älskar man honom föralltid, men vet du ? Inte fan tror jag att jag älskar dig, det finns ingen plats för att älska dig, du kan sjunka så lågt.. Alla din jävla ord har tagit all plats i mitt hjärta.
Hur ofta kan du säga till mig att du älskar mig ? Vafan, aldrig, på 4 år har jag säkert hört det typ 15 ggr, på 4 år? Och det är ju fan inte sant att du älskar mig, för då skulle du aldrig sjunka så lågt, fyfan dig människa. Vad är du för pappa ?

Och nej allihoppa jag är inte något jävla emo, vill bah få det här ur mig, för jag är så jävla trött på det här.


Hoppas ni har det bättre än mig boooiiis & bruuudar <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada