onsdag 30 december 2009

091230 21:05


Men cheeena bloggen ;D

Nu har jag bakat en massa med älskling och mamma, vi har bakat typ mega mkt, typ, cocos kaka, massa olika kakor, tårta, typ 5 bosniska grejjer, venne vah dem heter men iaf ? , sen så typ kladdkaka, Jag oh älskling gjorde 115 muffins, haha dem smaka gött ;D , och massa andra bullar typ 76 st... Men ah, nej jag vet att jag är fet, och nej jag ska inte äta upp alla själv, det är faktiskt till folket på NYÅR.

Fan vad nyår kmr äga, hoppas jag minns någe sen ? så jah lixx kan berätta ? Haha
Jah är stygg flikkah ;* <3
Nej men , nu blev jag lite fjortis ?
Men ah, blir såh när jah är flöömmm. Mh,
Live with it or leav it !

Again, NYÅR KMR ÄGA !
- Maaaah, let the people rooooock biiiiatch ;D <3

Snart kmr giiiirls (<3) oh vi ska fixxa kläder inför imorrn.

Pussh på booooooobsssseeeen ;* <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada