tisdag 8 december 2009

I want it back..



Eh , nån random bild sen i sommras , but den väcker minnen.




Åh, förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt igen , men jag har vart lat oh inte orkat göra så mkt på sista tiden xd. 


Har vart i skolan idag , var slöjd oh jag gjorde klart en fail mössa till min mamma , haha xd.
Sen så typ drog jag hem , satte mig vid tv, tog det lungt, och sen så satte jag mig vid datan, And here i am . ;)




Jag vill ha tillbaka tiden när allt va så jävla bra. 
Jag orkar inte detta skit.
Jag vet inte ens om jag kan stå ut mera ?
Orkar jag livet ?
Det känns bara som att jag vill ge upp 
lämna allt bakom mig , 
orkar inte bära på allt detta 
önska bara att allt detta jobbiga kunde försvinna.
JAg vill seriöst ha tillbaka tiden 
jag vill må bra 
like in the old days..
Hoppas det kmr bli så,
för annars vet jag fan inte vad som kmr hända.
Snälla...




puss på munnen bitch 
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada