lördag 5 december 2009

fittah !



Ny bild , oh yes !


Förlåt mina små älsklingar för att att jag inte har uppdaterat på länge men jag har liksom inte hunnit ;o 


Men igår så klippte jag mig , så jävla nöjd jag blev , haha jag blev FEIN, hihi stolt jag är. 
Lol.
Sen typ vid jul / efter jul ska jag färga håret hihi, eh. Mhm.


Men idag så ska jag typ vara hemma och ta det lungt med familjen , mysmysa lite och så. 
Men vi ska nog dra till stan sen lite eh , det blir en mysdag.


Det är fittigt väder ut och jag hatar det, ÅHHH !


Det blev ett kort inlägg för nu ska jag läsa bloggar 


cha cha 
/
eennaporovic ;* 


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada