torsdag 31 december 2009

091231 ;DDDDDDDDDDDDDDDdd


Hej bloggen :)

Fan vad jag haft mkt o göra har inte hunnit blogga, förlåt ;(
Men asså jag kan berätta vah jag gjort under den tiden ändåh ? xd

Först så drog jag till stan utanför åhlens och mötte moster, hon gav mig min nyårsklänning, som jag önskat mig, men dem hade inte svart, så den fick bli viiit ;D Men jag ska nog fixxa en rockig outfít till det, det kmr bli super, sen träffade jag upp pappa på stan så drog vi och köpte dricka & massa grejjer som vi glömmde igår när vi handla , haha superfamiljsminne  ;D I dont think soooooo. Mh
Men sen så drog jag hem, när jag väl var hemma så drog jag och bada, sen så fixade jag dem perfekta naglarna, dem är såååå rosa och sååååååå långa , det gillas mkt ;D
Men sen så kom älskling och jag hade intee ens hunnit platta håret ? Men ska göra det snart, han får hjälpa till hahah, nej men <3 puss. Ja, egentligen ska juh jag platta håret ikväll, men assåh jag orkar inte, kmr inte hinna, vill inte, värsta ångesten, så jag kom på att jag faktiskt kan platta håret nu, för mitt hår är så nice att det håller sig platt tills ikväll om jag inte går ut, men jag lovar jag ska inte ut.. Innan nyår dåh ?
Nyår kmr äga, jag lovar er.
Sen runt typ 6-7 kmr girlsen hit ,med derass booiiis, ssen så kmr alla andra som ska komma, men haha, vet inte ens vilka det är såh ? Sen så typ håller mamma på och fixar all mat med pappa, och jag hjälper inte till ? Snällh jag är dåh.
Haha nooot, Min pappa har seriöst mundiarreeeeee han mobbar mig , taskigt ;(
Haha skämtah bah. Men nu är jag så glad att jag blivit fjortis, nej nu jävlar ska jag fixa mig.


Pussen
/
eennaporovic ;* <3


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada