måndag 28 december 2009

091228 20:53


Hahha hej bloggis påggis ;D

Idah har jag vart på stan med mamma, haha, jag shoppade massor, och fick lite grejjer ;D
Btw, visste ni att jag får pressenter / nyårsklappar på nyår ? Det är nästan som att jag firar 2 jul, men det är mer symboliskt, det är inte värst 3 grejjerna, utan typ 4-6 grejjer.
Och det är typ inte super hemligt, utan vissa saker får jag vara med oh köpa till mig själv, dock inte utav mina pengar, utan det är juh mamma som köper ? ;D Och vi var oh handla lite till nyår jag & mamma idag, jag vet att jag kmr få mkt nagel grejjer, + parfym + body lotion som luktar precis som parfymen + shower gel som också luktar osm parfymen  ;D det gillas..
Sen vet jag att jag ska få lite fin grejjer som jag önskat mig oh så..

Men jag har också vart och handlat lite andra grejjer idag,
Lös naglar - behövdes verkligen ;o
Hello kitty mys tofflor + randiga mys tofflor , jag var bara tvungen att be mamma köpa dem, de var så sköna och söta ;o
Vantar - skiiiit sköööna.
Lite kläder
3 st bh;ar
Massa troser ;D
Hårfärg
En rosset, men typ runda små små nitar på.
Örhängen, dem är snyggah ;D
Och en nyårs klänning oich saker till nyårs outfiten ;D
Och ett par klackiiisar ;D

Det var nog allt tror jah,

puss på näsan <3
/
eennaporovic ;* <3


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada