torsdag 17 december 2009

ny data



Sitter nu äntligen vid min nya data som äntligen är färdig installerad, ;)

Idag har jag typ nt gjort så mkt har vart med anniz oh så.
Förlåt för dålig uppdatering men jag har seriöst inte orkat , men jag lovar det blir bättre uppdatering nu med min nya data , antagligen mer bilder också.
Om det är nån som undrar vad jag har för data så är det en Sony Vaio VGN-NW21JF, haha , den är ganska smexxxiig , cam, vitt tangentbord , ganska stil ren, inte stor , och inte för liten ;)


Låt mig vara den jag vill vara, inte den du tror att jag är, inte den du drömmer om att jag är, inte den du vill att jag ska vara.
Låt mig bara helt änkelt vara den jag vill. ;*

chacha biiacthes
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada