fredag 18 december 2009

orkar duh läsa ? <3


Nytt inlägg, känner att jag ska börja skriva minst 1-3 lr mer inlägg per dag typ , då blir jag mer aktiv. Haha , fast jag skriver om random saker typ.

Ikväll så kmr min älskling hit , det ska bli mys , vi ska mysa lite och så , sist han var här i tisdag sså bbakade vi pizza och hade det trevligt , hahahah ;)
Men det blir nog något liknande , vi kmr nog kolla på tv lr antagligen hyra film.

Sitter just nu i vardagsrummet och glor på tv, skit tråkigt, men datan blir mitt tidsfördriv, kul kul , NAAT !

Jag funderar på att ge mig an en blogg designe , men jag vet inte om jag orkar , för jag har ju trots allt pohotoshop på min nya data, ;) Men får se hur det blir , hahha , blir den fail så kmr jag nog ha kvar den här lr be någon göra en åt mig, haha.
Vilket kul liv jag har , NAAT!

Men känner att jag måste dra ut en dag och fota , innan snön försvinner, skulle bli cepe om den försvann oh jag inte tagit några smäääxxxxiiiga bilder ? Lr ?
Ah men det är vad jag tkr iaf.
Det blev ett ganska långt inlägg, men ni får stå ut bruuudar.


Puss på snöiga nosen bitch !
/
eennaporovic;* <3


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada