måndag 28 december 2009

091228


Chäääna bloggen ;D

Idag gick jag upp kl 8 och typ myste i sängen med lite te till kl 9 , sen så gick jag upp och fixade frukost till alla här hemma, det var nice :D Sen så käkade vi frulle, och sen så drog jag ut med hunden, :D
Jag har tagit tag i mig själv idag, gått upp tidigt oh allt, lovar, jag skulle kunna sova till 15:00 idag, men det är jag som ska göra  lunch här hemma idag, för att mamma ska tvätta och min far är förjävla lat, (: så då blir det jag som gör maten. :D
Runt kl: 16:00 ska jag och mamma till stan och se om vi kan hitta någe, + att jag ska nog spendera upp alla pressentkort antagligen men vi får se.


Hoppas du fattar din jävla idiot.


Hejdå alla snygginar och sov inte förlänge ;* <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada