söndag 20 december 2009

chacha


God morgon människor.

Det blev nt norrköping igår utan älskling kom hit , vi va uppe till typ 1 och dampade, sen så drog han hem kl 8 imorse, och ajg blev vätckt av min hund kl 9 , han la sig typ på mitt huvud/ansikte/whatsoever ? Så jag gick upp och drog ut med honom, sen så typ när jag kom hem så sov mamma oh farsan så jag gjorde typ lite furkost åt dom, sen så vaknade dom och vi käkade frukost.
Sen så blev det att sitta vid tv, och så data, and här är jag. ;)

Har ingen anining om vad jag ska hitta på idag, det är ju söndag och jag kmr väll dra nån stans, lr bah lata mig hemma.

Ha det mysigt bruuudar & boooiiiis
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada