måndag 21 december 2009

chhheeena snyggingar


God morgon bloggen !

Klockan är 20 i 11 och jag har typ precis vaknat, snart ska jag ta tag i mig själv, fixxa mig, duscha på med sminket och allt sånt.
Känner att jag är sjukt tröööög idag, men det ska ändras.
Ska till stan runt 1 med mamma, hon ska till tandläkaren och sen sak vi dra ner till stan lite ockå.

Det är så mkt snö uta, det gillas mkt. Hoppas det håller sig så tills det blir jul, och sen typ till slutet av januari vill jag att det ska va såhär snöigt, jag verkligen hatar, hatar när det blir slaskigt, varmt lr kallt, slaskigt nej tack.


Men vi hörs väll sen biiiiaaaaaaches
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada