söndag 20 december 2009

chacah


God morgon mina pluttar ;o

Det blev inte Norrköping igår, men älskligen kom hit, haha vi var uppe till typ 1, men han drog kl 8 imorse, jag vaknade kl 9 , för att min hund ha mens, han lägger sig på mitt huvud, det gillas fan inte. ;oo
Iaf, när han hade väckt mig så drog jag ut med honom, sen hem , och då sov mamma oh farsa så jag gjorde typ lite frukost åt dem , sen så vaknade dom , och vi käkade frukost.
Eh.
Efter det så kollade jag på tv sen data, and nu är jag hääär.

Får se vad jag hittar på iodag, det är söndag och tråkigt som vanligt ?


Ha det mysigt brudar & boooiiis
/
eennaporovic ;* <3


0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada