fredag 18 december 2009

ice



Exempel bild typ från nya datan, men jag orkar seriöst inte lägga in dem gammla bilder, är lat.

Tror jag börjar bli värsta sjuk, så jävla jobbigt. Men får försöka ta det lungt.
MEn jag var ju på gitarren förut men efter den så kom jag hem och gick jut med hunden en stund, blev inet så lång promenad för det är iiiiiiisssss kallt !
Inte skönt.-.-'
OCh nu sitter jag här , ska nog sitta här en bra stund, är trött och orkar inget förutom att nörda min man , haha xd.
Men ikväll så blir det nog mys hemma , för det är fredag och såå, ska nog mysa till det lite extra. ;)


hoppas ni fryser ihjäl som ajg biiiaaatchhhes
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada