lördag 19 december 2009

God morgon, <3


Godmorgon mina snyggingar, har precis vaknat 10:37 , vill egentligen sova lite längre men min hund väckte mig, han hoppade upp i sängen och slickade mig i ansikteet, inte då mysígt precis.

Jag har ingen aning om vad jag ska göra idag, hittar nog på något senare.

Igår kväll har det super mysigt hemma hos mig , haha , jag och älskling satt och kollade på film, sen så sovade han över, men han åkte kl 8 imorse, han sa hejdå till mig och sen så fortsatte jag sova, så lat (och fet) som jag är.
Bli nog någa prmenader med hunden idag, för pappa jobbade natt igår kväll, så nu är han och sover hemma, så då blir det la jag och mamma som får ta hand om hunden. ;)



Hejdå skit ungar <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada