tisdag 1 december 2009

jag döör :*



Typ nån bild från google , ehm , xd , orkar inte leta efter andra just nu haha. xd


Idag har jag vart i skolan oh det sög kuk mega tråkigt seriöst , fast våran film ( orkar inte säga alla namn seriöst mhm) är klar , den är sjukt fail men jag orkar inte byr mig , inte nu iaf, eh..
Jag känner mig sjukt dryg idah , haha ? Schteeek for sure. 
Sen fick jag tyska läxan av fredric tills imorrn , eh, orka lära sig en läxa på typ 1 dag ? jobbigt.
Fan vad jag klagar idah , värsta klagfisen haha , men det är en sån dag idah.
Seriöst det är fan iskallt ute , jag dör.


Sen typ senare ska jag till stan oh handla med mami oh papi.




Som en vind rusade du förbi min sida,
jag sa åt dig att stanna
men du bara fortsatte att gå iväg från mig,
du gick längre & längre 
jag kunde inte se dig
inte minnas dig
jag bara glömde dig.
Jag vill ha dig kvar vid min sida...








ha det så iskallt biiiaatches ;*
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada