onsdag 30 december 2009

091230


chacha blogen.

Tänkte bara blogga lite snabbt, vaknade typ halv 9 för att idag ska vi typ stor handla inför nyår, vi ska handla runt kl 10, så det bir lite snabbt skrivet nu dåh.
Haha, jag ser liiite cepe ut idah, har uppsatt hår i en hårklämma, diadem + hårspänne, och lite mascara + ögonskugga + eyeliner, haha , det är inte mkt smink det.., Men orkar trost allt inte fixa brunktäm och skit... *laaaaat*

Det ska bli fedt mys på nyår, ska testa outfits med mina girls, haha <3
Hoppas jag inte blir.. äh det var inge, hehe..

Nej men seriiöst, jag orkar inte skriva meraaa, för snart ska jag iväg.

Puss hejjs ;* <3
/
eennaporovic ;* <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

eennaporovic Copyright © 2009 Cosmetic Girl Designed by Ipietoon | In Collaboration with FIFA
Girl Illustration Copyrighted to Dapino Colada